Ofte stillede spørgsmål
Her er en liste over ofte stillede spørgsmål & svar,
i forbindelse med handel på jeres medarbejder-shop!
Ordrer kan blive forsinket, hvis virksomhedens administrator endnu ikke har godkendt ordren. Du kan kontakte din administrator for at fremskynde godkendelsesprocessen.
Nej, du kan ikke ændre en eksisterende ordre. Hvis du ønsker ændringer, skal du slette den aktuelle ordre og starte en ny bestilling.
Nej, ordren låses ved godkendelse, så det er ikke muligt at tilføje yderligere varer til en eksisterende ordre. Du skal oprette en ny ordre for at inkludere flere varer.
Ja, du kan annullere en ordre, så længe den endnu ikke er blevet frigivet af administratoren. Når ordren er blevet frigivet, kan den ikke længere annulleres.
Du kan oprette en medarbejder ved at følge disse trin:
1.
Login på Prof Profil.
2.
Klik på "Administration" i menuen til venstre.
3.
Tryk på "Medarbejdere"
4.
Tryk på "Opret medarbejder" nederst på siden.
5.
Udfyld felterne. Har medarbejderen ikke et nr. kan et fiktivt nr. bruges.
6.
Vælg din afdeling, derefter kan du vælge rolle. Det er vigtigt at vælge en rolle, ellers
kan medarbejderen ikke se udvalget. Husk at tilføje et beløb til saldoen.
7.
Tryk Opret
Herfra modtager medarbejderen et link, hvor medarbejderen skal starte med at nulstille sin kode.
For at håndtere returvarer eller reklamationer, bedes du udfylde og følge dette retur/reklamationslink og vedlægge det i kassen med varerne.
Vi tilbyder levering inden for 10 hverdage efter, at administratoren har godkendt ordren. Kontakt os på lars@profprofil.dk eller ring til os på 72 34 90 00 og hav dit ordrenummer klar for mere information.
Normalt leverer vi inden for 10 hverdage efter, at administratoren har godkendt ordren, medmindre en vare er i restordre. Kunden vil blive informeret i tilfælde af restordre. Vær opmærksom på, at visse produkter, såsom Eterna fra udenlandske producenter, kan have længere leveringstider.
Ja, det er muligt at tilføje nye produkter til shoppen. Kontakt venligst vores kundeservice for at drøfte dine ønsker og behov.
Webshoppen er skræddersyet efter beslutningstagerens ønsker i virksomheden. Hvis du har spørgsmål eller ønsker flere produkter tilføjet, bedes du kontakte din administrator i virksomheden.
Ja, du kan få vareprøver sendt ud. Kontakt vores kundeservice for at arrangere dette.